قوانین و مقررات

 قیمت

• قیمت گذاری بر اساس قیمت خرید و شرایط بازار است و قیمت های اعلامی هر زمان ممکن است تغییر کند. قیمت کلیه ی اقلام مطابق سایت است. در صورت ثبت سفارش و تسویه ی مبلغ آن، خرید شما با قیمت های اعلامی مورد تایید است. اما در صورت عدم تسویه، قیمت های فاکتور شما مطابق قیمت روز تغییر می کند.

• قیمت سایت و قیمت فروشگاه چه برای سفارشات حضوری و چه سفارشات غیرحضوری برای سرتاسر ایران یکسان است و هیچ تفاوتی ندارد.

 حمل

• ارسال کالا در اولین روز کاری پس از تسویه حساب انجام می پذیرد.

• امکان تحویل حضوری کالا در محل شرکت در ساعات کاری وجود دارد.

• ارسال کالا فقط از طریق شرکت پست صورت میگیرد.

• هزینه ی بسته بندی و بارگیری به طور عموم برعهده ی شرکت است؛ مگر در موارد خاصی که ترتیب دیگری به مشتری اعلام شود.

• هزینه ی ارسال کالا به طور عموم برعهده ی مشتری است؛ مگر در موارد خاصی که ترتیب دیگری به مشتری پیشنهاد شود.

• مسئولیت کالا پس از خروج از شرکت برعهده ی مشتری است. شرکت مسئولیتی در قبال حوادث پس از خروج کالا اعم از شکستن، مفقودی، سرقت، آسیب، ضبط شدن، و موارد دیگر ندارد.

• امکان نگهداری کالای فروخته شده در انبار برای بیش از سه روز کاری وجود ندارد. در صورتی که کالا را در این مدت از انبار شرکت خارج نکنید، کالای شما مرجوعی درنظر گرفته شده و مطابق ضوابط مرجوعی، وجه آن به شما عودت داده می شود. لطفا ضوابط مرجوعی را بخوانید.

• امکان ارسال کالاهای شیشه ای فقط به وسیله ی پیک و فقط در شهر تهران وجود دارد. همچنین امکان تحویل حضوری این کالاها در محل شرکت وجود دارد. ولی ارسال به دیگر شهرها یا با دیگر روش های حمل فعلا امکان پذیر نیست.

 پرداخت

• تسویه حساب به طور عموم به صورت نقدی است و باید پیش از خروج کالا انجام شود؛ مگر در موارد خاصی که ترتیب دیگری به مشتری پیشنهاد شود.

• پرداخت ها باید به صورت خرید اینترنتی از درگاه بانکی شرکت، انجام شود.

 ثبت سفارش

• امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی (از طریق سایت)، وجود دارد. همچنین امکان خرید حضوری در محل فروشگاه وجود دارد.

• فقط سفارشات تسویه شده، قطعی درنظر گرفته می شوند.

• تصاویر محصولات در سایت ممکن است تفاوت جزئی با محصول واقعی داشته باشد. مثلا ممکن است طرح چاپ شده روی یک جعبه، تفاوت هایی با تصویر سایت داشته باشد. همچنین ممکن است رنگ ها در عکس و واقعیت، متفاوت دیده شوند. این قبیل مغایرت های جزئی، پذیرفته شده است و اشتباه درنظر گرفته نمی شود. در صورت حساسیت بالا، پیشنهاد می کنیم حضورا مبادرت به خرید کنید.

• موجودی کالاها در سایت 95% با انبار شرکت مطابقت دارد؛ در نتیجه در موارد نادری ممکن است کالایی که سفارش داده اید به تعداد کافی موجود نباشد. در چنین مواردی، بسته به تصمیم مشتری سفارش تغییر می کند یا لغو می شود.

• برخی کالاها دارای بسته بندی تعدادی هستند. مثلا 3عدد از کالا در یک بسته قرار دارد. درچنین مواردی امکان بازکردن بسته وجود ندارد و سفارش باید ضریبی از تعداد در بسته باشد. مثلا 3 یا 6 یا 9 و ... تا از کالا سفارش داده شود. این ضرایب در صفحه ی هر محصول مشخص شده اند و باید توسط خریدار رعایت شوند.

 مرجوعی

• پس از تسویه ی سفارش، حتی اگر کالا ارسال نشده باشد، امکان لغو یا تغییر سفارش وجود نخواهد داشت. لغو یا تغییر در سفارش به عنوان مرجوع کردن لحاظ می شود.

• در صورتی که کالای اشتباه یا کالایی که مشخصا از مبدا دچار نقص بوده است دریافت کردید، لطفا طی یک روز کاری از زمان دریافت کالا، مشکل را به شرکت اطلاع دهید. هزینه ی مرجوع کردن کالا و ارسال کالای صحیح، برعهده ی شرکت خواهد بود. درصورت عدم اطلاع رسانی در بازه ی زمانی مشخص شده، مسئولیتی از این بابت پذیرفته نخواهد شد.

• در مواردی که مسئولیت آن برعهده ی شرکت نبوده است، امکان مرجوع کردن کالا حداکثر طی یک هفته از زمان ارسال و با کسر 10% مبلغ، امکان پذیر خواهد بود. پس از این بازه، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. تحویل سالم کالا به انبار شرکت، برعهده ی مشتری خواهد بود.

 موارد قانونی

• شرکت موظف است در صورت تمایل شما، فاکتور رسمی صادر و در اختیارتان قرارد دهد. در صورت عدم اعلام شما مبنی بر دریافت یا عدم دریافت فاکتور رسمی، شرکت مخیر است برای خرید شما فاکتور رسمی صادر کند.

• کلیه ی کالاهای عرضه شده، از مبادی رسمی تهیه شده اند و مستندات آن ها به شرطی که حاوی اطلاعات محرمانه ی شرکت نباشد، قابل ارائه است. اما این به معنی پذیرش مسئولیت کالا پس از خروج از انبار شرکت نیست.

بازخوردها